DER INDKALDES TIL ORDINÆR GENERALFORSAMLING I FORENINGEN FANTASTIK
MED AFHOLDELSE MANDAG DEN 4. APRIL I VALBY KULTURHUS lokale 1, 3. sal. kl. 19.00
Dagsorden;
1. Valg af dirigent og referent
2. Formandens beretning
2a. Redaktørens beretning i forhold til det fremtidige arbejde med Himmelskibet
3. Kassererens beretning
4. Godkendelse af regnskab
5. Forslag fra bestyrelsen
6. Indkomne forslag
7. Valg af bestyrelse og suppleanter, jævnfør § 5 stk. 2
8. Valg af revisor og revisorsuppleant
9. Eventuelt
Der er for nærværende ingen forslag fra bestyrelsen til generalforsamlingen.
Forslag, der ønskes behandlet under dagsordenens pkt. 6, skal fremsættes skriftligt og være bestyrelsen i hænde senest to uger før generalforsamlingen.
Forslag sendes på mail til kasserer@fantastik.dk inden 21. marts.
Vi kunne godt bruge nyt blod i bestyrelsen, så vil vi gerne opfordre til at man melder sig, hvis man har lyst.
Den endelige dagsorden med indkomne forslag vil blive offentliggjort på hjemmesiden inden generalforsamlingen.
Opdatering 23.Marts 2016: Der er ikke indkommet nogle forslag til pkt. 5 og 6.